18 sierpnia 2019

Jak zbudować garaż ? Koszty budowy, plany garażu DIY, projekt budynku, ceny budowniczego

Jak zbudować garaż: koszty budowy, plany garażu dla majsterkowiczów, projekt budynku, ceny budowniczego Nauczenie się, jak zbudować garaż, nie jest tak zniechęcające, jak można by się spodziewać, przynajmniej dla oderwanych konstrukcji. Właściciele domów, którzy budują własny garaż, mogą zaoszczędzić tysiące na zatrudnieniu konstruktora, który w wielu przypadkach podwykonawców zleci te same ekipy budowlane, które możesz zatrudnić. Lub jeśli masz ochotę na przygodę lub po prostu oszczędny, możesz zaprosić przyjaciół na kilka piw w weekend i zatrudnić ich.
 
Jest wiele rzeczy do rozważenia na wczesnym etapie planowania, takich jak: Rozmiar garażu: jeden samochód, dwa samochody, a nawet trzy garaże samochodowe mogą być zaprojektowane w różnych rozmiarach, ale ogólnie rzecz biorąc, budżet i budżet domu są czynnikami ograniczającymi. Lokalne przepisy budowlane są różne, ale zazwyczaj konstrukcja nie może przekraczać ośmiu stóp linii nieruchomości na obszarach wiejskich i od zera do czterech stóp w granicach miasta. Garaże wolnostojące muszą być również odsunięte od innych budynków o co najmniej osiem stóp, ale należy to potwierdzić w lokalnych biurach budowlanych, ponieważ różnią się one między sobą. Ważnym aspektem jest zwis dachu.
 
Zwisy okapu i szczytu są zwykle 12+ + 24+ (chociaż mniej niż 12+ jest powszechne w wietrznych obszarach) i należy to wziąć pod uwagę przy określaniu wielkości garażu i umiejscowienia. Jednym ze sposobów ustalenia idealnego rozmiaru jest dodanie 12 do 15 szerokości dla każdego pojazdu. Jeśli planujesz użyć boków garażu do przechowywania, będzie to wymagało kolejnych dwóch stóp szerokości na bok. Długość powinna wynosić co najmniej 22 i dodać cztery do dziesięciu stóp na stanowisku pracy i schowku.
 
magazyn dla garażuGaraż na dwa samochody można obliczyć jako 2 x 12 +4 do przechowywania wzdłuż każdej ściany = 28 x 22 długości bez stołu roboczego. Typowe rozmiary garaży obejmują:
1.Jeden samochód: popularne rozmiary to 12 x 24, 14 x 24 i 16 x 24. Długość dwudziestu czterech stóp jest prawie minimalna, jeśli masz pełnowymiarową ciężarówkę, a nawet z małym lub średnim samochodem będzie mały pokój wiggle na dwadzieścia lub dwadzieścia dwie stopy.
 
2. Dwa samochody: Najczęstszym rozmiarem garażu w wielu stanach i prowincjach jest 24 x 24, ponieważ wiele przepisów budowlanych wymagało inżynieryjnego rysunku i dwóch kontroli przez inżyniera konstrukcyjnego betonowych płyt pływających (monolitycznych) większych niż ten rozmiar. Jeśli miejsca jest mało, a dwa samochody są małe do średnich, garaż o szerokości 20 może być wystarczający, ale z pewnością nie jest wygodny.
 
3.Trzy samochody: Istnieje wiele trzech rozmiarów garaży samochodowych ze względu na więcej miejsca na liczne projekty, a właściciele domów często mają większe budżety, biorąc pod uwagę te większe projekty budowlane. Typowe rozmiary to 36 + 42 szerokości i 26 + 30 długości. Fundament: płyta pływająca (monolityczna) i płyta ze ścianą przeciwzamrożeniową to dwie najczęstsze opcje fundamentowania. Płyty pływające są tańsze i łatwiejsze do zbudowania, ale często wymagają inżynieryjnego rysunku i dwóch kontroli dla większych padów (tj.
 
24 x 24). W zimnych warunkach klimatycznych wielu wykonawców instaluje pod betonem pianę fundamentową o grubości 2,5+, aby ograniczyć falowanie podczas zamarzania / rozmrażania. Zaprojektowane pływające płyty w zimnym klimacie zwykle wymagają tego, z dodatkowymi dwiema stopami rozciągającymi się na obwodzie płyty.
Dodanie siatki drucianej 6 x 6 # 10 do płyty jest niedrogą metodą zwiększenia wytrzymałości podłogi i zmniejszenia pękania betonu. Większość wykonawców instaluje pływające płyty o grubości zagęszczonego betonu o grubości 12+ + 16+ wokół zewnętrznego 16+ + 24+ obwodu. Dodanie dwóch rzędów zbrojenia nr 4 zwiększy krawędzie. Wytrzymałość betonu powinna wynosić co najmniej 3000 psi, a wielu wykonawców używa 4000 i 4500 psi, ponieważ dodatkowy koszt jest minimalny.
Innym zagadnieniem jest zamówienie betonu z włóknem i włókna makro-syntetycznego stosowanego do wtórnego zbrojenia betonu. Lokalni dostawcy betonu mogą ponosić koszty dodania tego do betonu. Grubość płyty zależy od wytrzymałości betonu i konstrukcji zbrojenia, jednak dobrą zasadą jest wylewanie płyty 4+ lub grubszej.
Minimalna głębokość Frostwall zależy od lokalnych przepisów budowlanych i zwykle wynosi 48+ w zimnym klimacie i 36+ w bardziej umiarkowanych obszarach. Po wykopaniu wykopu tworzy się stopę o szerokości około 12+ i grubości 8+, a następnie wyrywa się wpust na długości stopy, aby uniemożliwić ruch betonowej ściany. Ściana jest formowana i wylewana na stopę, a śruby kotwowe są instalowane w celu przymocowania ścian do fundamentu. Płyta betonowa jest następnie wylewana do projektowanej grubości.
Oczywiście ten system fundamentów wymaga więcej czasu i pieniędzy. Konstrukcja ściany: Jeśli garaż zostanie zaizolowany teraz lub ewentualnie w przyszłości, rozmiar słupków ściennych jest ważny, ponieważ słupki 2+ x 6+ pozwalają na większą izolację, która może spełniać wymagania budowlane (dla garaży z mieszkaniami) niż 2+ x 4+ ćwieki.
Oczywiście, ćwieki 2+ x 6+ są mocniejsze, co powoduje bardziej strukturalnie brzmiący budynek. Wysokość ścian: ściany mają zwykle 8, ale ściany 9 i 10 są wspólne. W obszarach śródmiejskich miasta często występują ograniczenia wysokości konstrukcji, takie jak mniej niż 16 do szczytu dachu w oparciu o średnią wysokość z czterech rogów mierzonych w nachyleniu. Oznacza to, że możesz uzyskać trochę więcej wysokości, jeśli garaż jest umieszczony na brzegu z betonowym krawężnikiem lub ścianą oporową na tym końcu i zasypany do góry ściany oporowej.
 
Inną metodą maksymalizacji wysokości w tych obszarach jest wylewanie krawężnika betonowego o grubości 12+ na obwód płyty betonowej i zasypywanie ziemi do szczytu krawężnika i odejście od konstrukcji. Ta metoda może uzyskać 12+ wysokości przy jednoczesnym zachowaniu ograniczeń wysokości (potwierdź to w lokalnych biurach budowlanych przed wdrożeniem tej strategii). Umieszczenie drzwi garażowych: Drzwi garażowe mogą znajdować się na szczycie lub po stronie okapu. Kilka rzeczy do rozważenia: Istniejący projekt domu może dyktować kierunek linii dachu.
Metodą wspomagającą wizualizację tego jest zrobienie zdjęcia domu i włączenie obszaru, w którym powstanie garaż. Wydrukuj dwie kopie obrazu i ręcznie narysuj w garażu, używając zarówno opcji szczytu, jak i okapu. Jeśli garaż zostanie zbudowany w zimnym klimacie, drzwi garażowe w szczycie mają lepszą konstrukcję, ponieważ śnieg i lód ześlizgną się po okapie. Elastyczność z bramami garażowymi w górnym końcu pozwala na wysokość dla przyszłego portu samochodowego.
Styl dachu: często styl dachu jest podyktowany istniejącym domem, na przykład jeśli dom ma dach czterospadowy, byłaby to dobra opcja dla garażu. Jeśli jest to projekt DIY, a właściciel domu buduje garaż, należy zauważyć, że dach czterospadowy jest trudniejszy do zbudowania niż instalacja standardowych kratownic. Należy również wziąć pod uwagę nachylenie dachu, które często powinno pasować do istniejącego domu. Spadek dachu mniejszy niż 4/12 (wzrost o 4+ na każde 12+ biegu lub długości) nie jest zalecany ze względu na zwiększone ryzyko wycieków wody.
Dachy o większym skoku z pewnymi konstrukcjami kratownicowymi mogą umożliwiać przechowywanie, strych, a nawet mieszkania powyżej głównego poziomu.
Najczęstsze wiązary dachowe do projektowania dachu garażu obejmują:
1.Standardowy Fink: jest to najczęściej kratownica mieszkalna.
2. Podwójny błysk: Zaprojektowany do obsługi dużych obciążeń przy wyższych wymaganiach dotyczących obciążenia śniegiem.
3.Atyczny: Wspólny dla projektów, które umożliwiają przechowywanie nad główną podłogą. Dostęp mogą być schodami lub opuszczanymi schodami na poddasze, a dostępna opcja może być podyktowana lokalnymi przepisami budowlanymi.
4. Nożycowy: Ta opcja zapewnia sufity katedralne (sklepione), które zapewniają większą wysokość sufitu wewnętrznego. Na przykład garaż 24 x 24 o skoku 8/12 może mieć wysokość sufitu 12 na środku i 8 na ścianie. System ten jest zwykle ważony w stosunku do budynku z regularnymi kratownicami i wyższymi ścianami. Jeśli jest to projekt garażu dla majsterkowiczów, nie zapomnij zamówić dwóch wiązarów szczytowych dla każdego końca szczytu.
 
W przeciwnym razie dwa regularne kratownice będą wymagały wypełnienia drewnianego do zamocowania poszycia i bocznicy (nie wspominając, że inspektor budowlany może nie przejść inspekcji ram. Jeśli izolujesz sufit, rozważ zamówienie + podniesiony obcas + wiązary, aby zapewnić odpowiednią izolację między górną płytą ściany a poszyciem dachu Jest to jedyny sposób spełnienia wielu wymagań dotyczących poziomu izolacji poddasza (tj. R40).kratownica do garażu
 
Plany garażu: Po podjęciu decyzji dotyczących powyższych elementów nadszedł czas, aby uzyskać plany garażu dla wniosku o pozwolenie na budowę i budowniczego. Ważne jest, aby uzyskać dobrej jakości plany garażu, które są łatwe do naśladowania, dokładne i zawierają listę materiałów (lista materiałów nie jest ważna, ale na pewno zaoszczędzi dużo czasu). Istnieje kilka stron internetowych, które oferują plany garaży tworzone przez dziesiątki i setki różnych firm, więc spójność i kontrola jakości są czymś, o czym należy pamiętać. Istnieje kilka firm, które opracowują własne projekty, a wyszukiwanie w Internecie powinno je znaleźć.
Inną opcją jest zatrudnienie lokalnego rysownika, który stworzy plany garażu. Plan działki (plat): Dział zgodności budynku będzie wymagał rysunku pokazującego (plan miejsca) działkę z istniejącymi strukturami, proponowaną konstrukcją i liniami nieruchomości wraz z pomiarami wskazującymi odległości między liniami nieruchomości i budowlami.
Może to być ręcznie rysowany schemat zaznaczonej kopii planu działki / platformy. Dział budowlany może wymagać przeglądu w celu potwierdzenia dokładności pomiarów dla precyzyjnych wymagań dotyczących lokalizacji garażu. Pozwolenie na budowę: Umów się na spotkanie z inspektorem budowlanym w celu omówienia projektu i przedłóż plany garażu, listę materiałów i plan budowy do działu budowlanego.
W tej chwili może zostać wydane pozwolenie na budowę lub inspektor budowlany zajmie od kilku dni do kilku tygodni, aby przejrzeć dokumenty. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Jak zbudować garaż.